00:37:04 Lissi: vil I lukke mig ind igen.... er på med mobil da jeg ikke kan høre jer på den anden computer 00:38:49 Tenna: Jeg ved ikke hva der sker.... jeg har så meget i mig men jeg smækker totalt i 00:39:02 Marie: Jeg laver 'overspringshandlinger'. Og bliver efterfølgende frustreret over, at jeg ikke har mere overskud til det/ikke får det gjort. Det er ret meget det jeg looper i. Har mange gode ideer og lyst til at skrive. 00:39:15 Medhira Larsen: Jeg laver konstant overspringshandlinger, jeg har behov for at få ord på alt der sker i mit liv, jeg overtænker 00:39:18 Stine: Jeg har svært ved at holde fokus., og finder mange overspringshandlinger. Når jeg endelig sætter mig til tastaturet bliver jeg træt, eller kan ikke finde ordene. 00:39:19 Lissi: Jeg vil gerne poste noget om at få flere zoneterapi kunder, syntes bare at jeg skriver noget alle andre også skriver 00:39:23 Trillen: Hej med jer - Trillen her. Jeg oplever at energien simpelthen flyder ud af mig - det gjorde den både, da jeg var skrivende journalist - og nu, når jeg skal lave tekster til min egen side - som healer og clairvoyant. Samme energi forladt hed - den fiser bare ud - OG jeg er bange for, at andre ved bedre end mig.... 00:40:03 Marie: kommer også til at tænke for meget over, hvad andre vil tænke/synes 00:40:05 Arnannguaq-Coaching & Mentoring: Jeg fik noget trauma terapi sidste uge på min bogskrivning. Fordi hver gang når jeg skriver tuder jeg meget 🤭 00:40:43 Sussie: Alskens praktiske ting bliver megavigtige. Jeg er ikke vigtig og interessant nok til at belemre andre med mine meninger. Samtidig bliver jeg indebrændt. 00:45:04 Sofie: Jeg føler aldrig, det er godt nok, det jeg skriver. 00:48:09 Arnannguaq-Coaching & Mentoring: Højre eller venstre? 00:48:33 Roskva Moller: Det er forskelligt hvorfor jeg ikke skriver , alt efter hvad det er jeg skal skrive på. En sms - eller en mail = hvis det ikke er intuitivt og fra hjertet, bliver jeg træt og går i stå. Hvis det er privat skriveri- kun til mig selv, kan det være at jeg bliver overvældet af at mærke en kreativ længsel jeg ellers har undertrykt, eller ændrede tilstande i mig selv imens jeg skriver. Er generelt sensitiv overfor sprog, altså at, jeg kan blive rørt og berørt let og kan blive overvældet af indtryk. Har ikke plads til "fremmede fortællinger" , idet at forfatteren er en fremmed der ikke står overfor mig når vedkommende udtrykker sig, og at jeg ... haha .. nu blev det langt...to be continued. PT - er gået i stå overfor at skabe kontakt til en virksomhed - da det er drømmesamarbejdspartneren/arbejdspladsen ift at tage et udviklingstrin karrieremæssigt. 00:52:42 Trillen: Kommer i kontakt med den lille pige i mig jeg kender så godt -) Jeg er bange for andre ikke kan lide mig 00:54:06 Roskva Moller: ift. nuværende skriveblokering, at tage kontakt til drømmearbejdsplads : Jeg mærker indledende, at der er noget meget blufærdigt i at udtrykke hvad jeg er bange for ift at tage kontakt til virksomheden .Så der er en sårbarhed, føler at jeg kryber sammen, og mærker det i sakrale område, nederst på maven. 00:56:01 Tenna: var det det ?????? jeg frøs fuldstændig fast til start omkring hjertet...... efter lidt tid slap det 01:02:09 Stine: hvad hvis det ikke har sluppet? skal jeg så gøre det igen til det slipper? 01:03:07 Trillen: Jeg kom tilbage til en bestemt episode i min barndom (hvor min far løb over mig, fordi han ikke så mig) - den skal have mere opmærksomhed end jeg hidtil har givet den 01:03:27 Medhira Larsen: Rejsen tilbage mærkede jeg i maven. Jeg følte ikke jeg kunne trække vejret. Jeg følte mig i frys tilstand. Havde lyst at løbe væk. gemme mig 01:03:34 Lene - DIIN KROP: Jeg fik meget kvalme, jeg var tilbage i skolen. Kunne ikke finde på noget at skrive når vi skulle skrive fristil. Måske hænger det sammen med ikke at kunne udtrykke mig 01:04:00 Marie: Følte det for mig har sammenhæng mange ting, hvor jeg generelt føler stress og laver overspringshandlinger. Som en overvældelse og føle, at der altid 'er noget jeg skal tage mig af/vende tilbage på/gøre". oplever stress/at det er svært at få gjort, både når jeg skal vende tilbage på sms, email, få skrevet til nogen, eller tidligere, hvis jeg skulle skrive opgaver. 01:04:02 Tenna: Iden sidste øvelse så jeg en barneseng hvad og hvordan ved jeg ikke .... men det er fuldstændigt sluppet og orderne indeni mig var jeg er god nok og jeg kan.... Tak tror det er min egen fejl gennem livet jeg har rullet på overflade og hurtigt videre 01:04:24 Sussie: Et par dansklærere, der ikke gav konstruktiv/respektfuld feedback. Noget med manglende respekt, også fra nære familiemedlemmer. 01:04:24 Marie: Sådan en stemme som sagde, *jeg kan ikke mere/vil ikke mere" - overvældelse 01:06:02 Roskva Moller: En episode med en lærer på videregående uddannelse- hvor jeg ikke følte at han forstod mig. 01:07:05 Marie: jeg vil gerne 01:28:29 Tenna: Jeg har tænkt på traumer og i mit liv er der dælme nok at tage af... trafikulykker... skilsmisser.... vold og så meget andet men det var slet ikke det der blorkerede mig.... den barneseng i første øvelse udviklede sig i den sidste øvelse.... i har lukket et hul jeg har haft hele livet indeni mig jeg blev som spæd skilt fra min bror.....og det hul har jeg levet med jeg er lukket nu rolig stærk.... ikke nogen tanker bare en god hel følelse før skreg noget i mig at der manglede noget.... ej hvor er jeg spændt på at se hvad der sker de næste dage...... 01:36:55 Stine: Kan man godt slippe et traume, selvom jeg ikke kan komme frem til/huske traumet under øvelsen? 01:37:45 Trillen: Vil I ikke lige igen vise mirakel punktet - bare så jeg ved jeg banker det rigtige sted :-) 01:37:57 Nadia Zarling: Fra Marie: Jeg har alle mulige halvfærdige griflerier  på papir, computer af ting, som jeg gerne vil udtrykke men som jeg ikke kan få gjort færdige eller samlet.  Jeg skriver egentlig meget til skuffen i perioder, digte, fortællinger og sådan. Når jeg læser mine gamle digte, kan jeg tydeligt genkalde mig følelserne i den situation hvor jeg var. Digtene blir færdige som små snapshot af livssituationer, men det er der meget andet der ikke gør. 01:37:59 Nadia Zarling: Hvis det er tekster til et konkret formål, bliver de også færdige, - taler, læserbreve, pressemeddelelser, opgaver, rapporter - der står det som regel skarpt og godt og jeg nyder at sysle med detaljerne. Jeg falder til ro når jeg får brikkerne i sproget til at falde på plads.  Ofte starter jeg også med at skrive, før jeg skal udtrykke mig mundtligt for så blir det mere præcist - for andre og også for mig selv.  Hvordan kommer jeg videre end det? Hvorfor kan jeg ikke samle og gøre teksterne færdige når jeg ikke har en konkret anledning? Hvad er der på spil for mig i teksterne? 01:39:16 Stine: Mange tak 01:48:32 Trillen: Mange tak for i aften - det har været super godt <3 01:48:41 Arnannguaq-Coaching & Mentoring: Mange tak for i aften ❤️ 01:48:55 Tenna: Tak for i aften jeg forlader det med en glæde indeni 01:48:56 Marie: Tak for i aften! 01:49:09 Sussie: Tusind tak, tak for nu:-) 01:49:15 Sofie: Mange tak 😀